[WSIS CS-Plenary] overpasses for education

Beatriz Busaniche beatriz at maxmedia.com.ar
Wed Dec 10 07:43:33 GMT 2003

hi all
I have some passes for the opening plenary today, please, people that
asked
to have passes, could find me at the civil society sector  at palexpo.
I am
usually at the regiones office, with the latin american caucus.
i'll be there for sure at 11 am. today. and later, at 12 at civil
societz plenary.

I guess plenary starts at 14, but we are supposed to be there at 13:45.

hola
tengo algunos pases para la ceremonia de apertura de hoy, por favor,
aquellos
que solicitaron pases, pueden buscarme en el sector de sociedad civil en
el
palexpo.  Normalmente estoy en la oficina de los grupos regionales, con
el
caucus de america latina.
estare alli seguro a las 11 am de hoy. y luego a las 12 en el plenario
de sociedad civil.

Creo que el plenario comienza a las 14, pero debemos estar allài a las
13:45.

Gracias / thank you.

Beatriz