[WSIS CS-Plenary] Re: [WSIS CS-Plenary] Débats de la plénière

adel.elzaim at canti.com adel.elzaim at canti.com
Fri Sep 26 18:34:27 BST 2003

In modern latin:
That is what I said: Governments are negotiating.

Regards

Adel

On Fri, 26 Sep 2003 19:17:22 +0200
 Rik Panganiban <rikp at bluewin.ch> wrote:
> Dear friends,
>
> Let us wait until the governments have finished
> negotiating before spreading rumors.  The decision has
> not been made yet.  The discussion is still going on now
> (7:16pm).
>
> Respectfully,
>
> Rik Panganiban
> WFM / WSIS Civil Society News Centre

> du
> deux

> l'adresse
> this

NB: Si vous avez des difficultés à m'envoyer du courriel à
cette adresse, prière d'utiliser temporairement l'adresse
info at isoc.qc.ca
If You cannot send email to this address, please use this
one info at isoc.qc.ca
Adel El Zaim, PhD
adel.elzaim at canti.com
Téléphone: (514)214-9139