[WSIS CS-Plenary] Re: [Africa-CS-WSIS]Leading ACSIS during DSF lunching Ceremony

djilali benamrane dbenamrane at yahoo.com
Thu Mar 10 22:50:59 GMT 2005

Olivier,
Thanks for your message in 2 languages i hope you will
continue.
Good luck for Nnenna, we have appreciated her
participation to our meeting, the last Precom-2.
Thanks to her and to the African Caucus.
Let's try to join our efforts, developping together
analysis and ptroposal for Prepcom-3, Tunis and after.
All the best
Olivier,
Merci d'avoir poster votre message en deux langues.
Bonne chance à NNenna dont on a beaucoup apprécié la
présence à notre rencontre du dernier jour du
Prepcom-2
Essayons de travailler ensemble pour développer des
analyses et propositions pour le Prepcom-3, tunis et
l'aprés Tunis.

Djilali Benamrane : dbenamrane at yahoo.com
Tel/fax : (227) 75 35 09 BP 11207 - Niamey - Niger
Page web sur le SMSI (mecanismes de financement) : en cours de construction