[WSIS CS-Plenary] WSIS Phase 2 -Process to Tunis

djilali benamrane dbenamrane at yahoo.com
Mon Apr 5 10:24:53 BST 2004

En français plus bas
Renata,
Thanks for this translation effort in 3 langages, i
appreciate it veru much and hope that other colleagues
will try to follow your example.
Is there anything made to help CS representive without
resources to attend such a PRECOM or will it be
reserved to the North and depending representives ?
All the best
Djilali
Merci Reneta pour cet effort de traduction du message
en 3 langues, puisse-t-il servir d'exemple à d'autres
membres de cette liste.
Y a-t-il un effort de réflexion et de proposition pour
aider les représentants de la SC du SUD à participer
ou ce PRECOms era-t-il comme les précédent réservé au
Nord et aux serviteurs-alibi du Nord ?

=== message truncated ===

=====
Djilali Benamrane : dbenamrane at yahoo.com