[WSIS CS-Plenary] Announcing education taskforce

djilali benamrane dbenamrane at yahoo.com
Wed Feb 2 15:43:14 GMT 2005

In English bellow,
Meigs,
mille félicitations pour ton initiative opportune et
mille fois bravo pour l'effort d'en faire la première
liste trilingue. venant de militants pour les causes
d'éducation cela n'étonne pas. Je ferai le maximum
pour collaborer d'autant que je m'intéresse au sujet
et je tisserai les liens avec nos débats sur le
financement.
Vous devriez ajouter parmi les thèmes proposés la
sauvegarde de la multiplicité linguistique qui nous
pose tant de problèmes !
Bonne chance et plein succès
Djilali
Hi Meigs,
Housand congratulations for your relevant initiative
and the effort to make it the first tri-lungage List.
I shall do my best to develop links beteween your list
and the Finance List.
You must add to proposed issues the multilinguage
difficulty we are daily facing !
Good luck and full success
Djilali
--- Meigs <meigs at wanadoo.fr> wrote:

> ***Message in 3 languages/message en 3 langues/
> mensaje en 3 idiomas***
>

> I have been following the exchanges on the list  and
> they have convinced me
> that we need to take action in a more concerted
> manner, beyond the two
> issues that have been the major focus of these last
> few months, namely
> internet governance  and financing mechanisms. Other
> major issues are at
> stake and we have to keep working at them, all the
> more so as they can cast
> a different light on  and offer alternative
> [...]
=== message truncated ===

=====
Djilali Benamrane : dbenamrane at yahoo.com
Tel/fax : (227) 75 35 09 BP 11207 - Niamey - Niger
Tél/Fax : (331) 01 45 39 77 02 Paris - France
Page web sur le SMSI (mecanismes de financement) : en cours de construction
Page web sur l'Afrique et la globalisation : http://www.multimania.com/djilalibenamrane/
Groupe de discussion: http://www.egroups.com/list/afriqueglobalization