[WSIS CS-Plenary] Leading ACSIS during DSF lunching Ceremony

Olivier Nana Nzépa anais_ac at yahoo.fr
Thu Mar 10 22:33:56 GMT 2005

Dear All,
Due to other engagements, I won't be in Geneva during the DSF lunching Ceremony. Our representative elected on the DSF will lead the African Civil Society. I  ask you to provide her with your full support and wish you all a fruitful meeting.

Chers tous,
Je ne pourrai pas prendre part aux ceremonies de lancement du FSN a Geneve lundi prochain. Notre representante elue au sein du Comite administratif du Fonds, Nnenna est chargee de conduire la delegation de la Societe civile africaine. Je souhaite que vous lui accordiez tout votre soutien, pour la reussite de cet evenement qui constitue une date importante dans la renaissance de l'Afrique.
Olivier