[WSIS CS-Plenary] RE: [WSIS CS-Plenary] IPDC meeting at unesco/ session PIDC à l'unesco

Sandza Laurent sandzal at yahoo.fr
Mon Feb 6 15:06:18 GMT 2006

Salut à tous!
Je suis un fervent acteur de la société civile.
J'aimerai savoir s'il y aura une prise en charge de
l'organisation envers la société civile.
Merci

--- Meigs <meigs at wanadoo.fr> a écrit :

> [Please note that by using 'REPLY', your response
> goes to the entire list. Kindly use individual
> addresses for responses intended for specific
> people]
>
> Click http://wsis.funredes.org/plenary/ to access
> automatic translation of this message!
> _______________________________________
>

> Message en 3 langues/message in 3 languages/mensaje
> en 3 idiomas
>
> Dear members of the list
>

> You have been numerous to ask me  about the IPDC
> meeting to be held in March
> 21-23 at Unesco, with the major focus theme "Giving
> [...]

 Laurent SANDZA MISSIMBALOBA
Chargé à l'Environnement à JVFGabon
Président de l'O.N.G Environnement Sans Frontières
BP: 685 Libreville/Gabon
TEl: +241 0668 16 18/0610 12 58
Fax: +241 445 372
Site web: http://www.jvfgabon.org