[WSIS CS-Plenary] Francis Muguet left us / Francis Muguet nous a quitté

Tijani BEN JEMAA tijani.benjemaa at planet.tn
Sat Oct 17 21:06:21 BST 2009

Français ci-dessous

----------------------------

Dear all,

Last Wednesday, our friend Francis Muguet passed away. His daughter sent a
message to me and to other friends of Francis to inform us. It was so
shocking. I called her as soon as I received the message. I couldn’t
believe.

If you want to send condolences to his family, here is the e-mail address of
his daughter Flore: danceflore at hotmail.com

----------------------------

Cher tous,

Mercredi dernier, notre ami Francis Muguet nous a quitté. Sa fille m’a
écrit, à moi et à plusieurs autres amis de Francis, un e-mail pour nous
informer de la triste nouvelle. C’était tellement choquant
 Dès que j’ai
reçu le mail, je l’ai tout de suite appelé. Je n’arrive toujours pas à le
croire
.

Si vous souhaitez envoyer vos condoléances à sa famille, voici l’adresse
e-mail de sa fille Flore : danceflore at hotmail.com

Tijani BEN JEMAA

Vice Chairman of CIC

World Federation of Engineering Organizations

Phone : + 216 98 330 114

Fax     : + 216 70 860 861

  _____