[WSIS CS-Plenary] Francis Muguet left us / Francis Muguet nous a quitté

CAFEC cafec3m at yahoo.fr
Mon Oct 19 08:49:30 BST 2009

Dear All,

very sad news especially concerning Francis Muguet. A full person with
constructive ideas. We still needed him.
To all its family,she condescends to accept our condolences from our hearts.

très triste nouvelle spécialement concernant Francis Muguet. Un personne
pleine d'idées constructives. Nous avions encore besoin de lui.
A toute sa famille, qu'elle daigne accepter nos condoléances du fond de nos
cœurs.

Baudouin

--
SCHOMBE BAUDOUIN